Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2012 14:16 - 1-страница от дневника и ,,,,
Автор: dnevnika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравей, сладко кексче, това съм аз-Люклерка… ще се наложи да изтърпиш тежината на моите букви, и нежните ми ласки по твоите листи! Днес ми се случиха много ...ммм,,, ерочични  неща!! Като започна със съня ми и завърша с сексът на задна в колата… Да, точно така блъсках си главата в тавана, но от възбуда не усещах болката! Беше горе-долу хубаво, но мисля,че моят партньор има малък пенис (е не го мерих но…почти го обхождам с ръка) Естествено … на него му харесва да ме чу….  В тясната…. !! А това,че сме от различни градове не ни позволява да се чукаме когато поискаме! Плюс това той е …Жъъъ с Дъъъ!! Хихи! Ноо  според нас това не пречи да се чукаме! А Жъъъ-то му е дебела и грозна… А аз яко-пиче. И разбираш ли трябва всичко да бъде дискретно! В известен смисъл си е така (като изключим чу….нето сред природата) Никой не знае за нашата… освен Ти дневнико! Като човек имам нужда да споделя тези волности които са малко срамни…за обществото, но те не разбират от еротика! Моят любовник се казва да кажа Еклер…мммм, с много крем… точно там където обичам в-устата! Той е добър човек държи се с мен нормално, но аз искам нещо разтърсващо, нещо яко….като всяка кучка на света-реших,че не трябва да се огранича само с неговите услуги,,, все пак и той си има жена И й изневерява,а аз да не съм вярната ку-ва?!  Не драги, мухльо… в живота ми има още мъже, но той не знае… Никой не знае само ти!! Тайствеността ми харесва  има някаква загадка.. Това е за днес докосвам те по…корицата! Целувки!
 


Тагове:   мъж,   дневник,   лъжа,   изповед,   секс,   тайна,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dnevnika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11480
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930